سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرکار رادیاتور

تعمیرکار رادیاتور در فصل سرما یکی از خدمات پرتقاضا محسوب می‌شود. تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور خود را به سرویس کار رادیاتور متخصص بسپارید. زمانی که تمام قسمت‌های پکیج ایران رادیاتور شما به خوبی کار نکرد، رادیاتور شما نیاز به تعمیر پکیج ایران رادیاتور دارد.

ما تلاش کرده‌ایم تمام نقاط شهر تهران را تحت پوشش خود قرار دهیم. نقاطی مثل تعمیر پکیج ایران رادیاتور شرق تهران ، تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ، تعمیرات پکیج دیواری شمال تهران ، عیب یابی پکیج دیواری جنوب تهران . ما یک نمایندگی اصلی به نام نمایندگی ایران رادیاتور در تهران داریم. که بعد تفکیک می‌شود به نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران و نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران. ما علاوه بر تهران ، به تعمیر پکیج در کرج هم فکر کرده‌ایم.

آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در زیر می‌توانید ببینید. قبل از اقدام به تعمیر پکیج ، راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور را نیز مطالعه کنید تا با تعرفه تعمیرات پکیج نیز آشنا شوید.

عیب یابی پکیج دیواری را به حرفه‌ای‌ها بسپارید تا در سریع‌ترین زمان به رفع عیب پکیج ایران رادیاتور بپردازند. تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور را به تنهایی انجام ندهید مگر اینکه اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

ما خدمات پس از فروش ایران رادیاتور را با رضایت کامل شما تأمین خواهیم کرد.

***

تعمیرکار رادیاتور یکی از پرتقاضاترین خدمات سیستم‌های گرمایشی در فصول سرد سال است که به دلیل متقاضی بسیار به مجموعه خدمات کاراباما اضافه شده تا پاسخگوی نیازهای شما عزیزان در جهت عیب‌یابی و تعمیر رادیاتور در شهرهای متفاوت ایران از جمله ، تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران و … باشیم. پس با ما همراه شوید تا بهترین آموزش تعمیر رادیاتور و آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور را در این مقاله دریافت کنید اما اگر به تعمیرکار رادیاتور با تجربه ، توانا و متعهد نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

 

مزایای تعمیرکاران رادیاتور کاراباما :

 

?? اعزام بهترین تعمیرکار رادیاتور در کمترین زمان

?? اعزام تعمیرکار رادیاتور متخصص و حرفه‌ای

?? استفاده از قطعات با کیفیت

?? انجام کار با هزینه مناسب

?? ارائه فاکتور

 

?? تمیز کردن محل تعمیر پس از انجام کار

 

هزینه و تعرفه تعمیرات رادیاتور با توجه به موارد متفاوتی تغییر می کند، از جمله:

  • برند رادیاتور ( تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ، بوتان ، ایساتیس ، مرکوری ، ال‌جی و … )
  • قطعاتی که نیازمند تعمیر یا تعویض هستند ( ترموکوپل ، ترموستات ، مشعل و … )
  • اجرت و هزینه فرد  (پیشنهاد ما به شما عزیزان بهره از تعمیرکار رادیاتور مجرب است که پایبند به تعمیر و یا تعویضی که برایتان نموده باشد)

 

تعمیرکار رادیاتور حرفه‌ای و توانا به موارد زیر توجه می‌کند :

 

  • تست عملکرد قطعات متفاوت رادیاتور توسط تعمیرکار رادیاتور
  • بررسی نکات ایمنی رادیاتور در راستای سلامت افراد توسط تعمیرکار رادیاتور
  • بررسی وجود نشتی در لوله‌ها و رادیاتور توسط تعمیرکار رادیاتور
  • ‌‌بررسی و تنظیم فشار رادیاتور توسط تعمیرکار رادیاتور

در انتها از تعمیرکار رادیاتور خود درخواست فاکتور نمایید ؛ که در آن نام قطعات تعویضی و یا تعمیر شده درج شده باشد.

 

برای دریافت بهترین و سریع‌ترین خدمات از تیمی مجرب و توانا که تمامی خدمات از جمله تعمیر پکیج ایران رادیاتور شرق تهران ، تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ، تعمیر پکیج در کرج و … در سرتاسر ایران به شما ارائه می‌دهد تماس گیرید. کاراباما به شما عزیزان تضمین بهترین کیفیت با قیمت مناسب را می‌دهد.

 

دلایل افت فشار رادیاتور :

 

در ماه‌های ابتدایی پس از نصب پکیج و شوفاژ ممکن است چنین موردی برایتان پیش آید و طبیعی است اما اگر این مورد بیش از یک ماه اولیه به طول انجامید پیشنهاد ما به شما بررسی موارد زیر توسط تعمیرکار رادیاتور است :

  • خرابی شیر پرکن
  • سوراخ بودن منبع انبساط و مبدل حرارتی
  • وجود نشتی در لوله‌ها

 

پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، شهرک اکباتان، شهرک آپادانا،مرزداران
تجریش، فرمانیه، قیطریه، زعفرانیه، آجودانیه، نیاوران، قلهک، پل رومی، اقدسیه، جماران، چیذر، دارآباد، باغ فردوس، آراج، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، داودیه، دزاشیب، زرگنده، جردن، فرشته، الهیه، کامرانیه، ولنجک، اوین، ظفر، صاحبقرانیه، محمودیه، درکه، فرحزاد، سعادت آباد، شهرک غرب، گاندی
یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

 

سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ و تعمیر آن توسط تعمیرکار رادیاتور :

 

  • در همان ابتدا سعی کنیم از لوله‌ای با جنس مناسب که کمتر نیازمند تعمیر است بهره بریم. اگر بخواهیم نامناسب‌ترین لوله را به گفت تعمیرکار رادیاتور نام ببریم که احتمال سوراخ و نشتی‌دادن آن زیاد است می‌توان لوله‌های گالوانیزه را نام برد  که پیشنهاد نمی‌شود؛ و از سوی دیگر لوله‌هایی که به مراتب کیفیت بهتری دارند و پیشنهاد می‌شود، از جنس پوش‌فیت هستند.‌

 

  • برای رفع سوراخ به وجود آمده می‌توان از انواع چسب مناسب موجود در بازار که برای رفع سوراخ رادیاتور شوفاژ اند بهره برد. پیشنهاد تعمیرکار رادیاتور ما آن است که قبل از رفع این مورد ، ابتدا به بررسی رسوبات در لوله بپردازید ( چرا که عاملی برای سوراخ شدن مجدد است ).

 

  • باید توجه داشته باشیم که برخی قطعات را می‌توان تعمیر نمود اما تعمیر برخی دیگر از قطعات تنها موجب افزایش هزینه‌های ما خواهند شد، علاوه بر آنکه در آینده باید برای آنها زمانی گذاریم و به تعویضشان بپردازیم. به عنوان مثال اگر بر روی شیری شکستگی ایجاد گشت در همان ابتدا بهتر است که آنرا تعویض کنیم و برای تعمیرش هزینه نکنیم. از سویی دیگر اگر مشعل دچار عیب گشت می‌توان با تماس با یک تعمیرکار رادیاتور آن را مانند روز اولش نمود.

 

 

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور :

 

بر روی پنل‌های پکیج‌های ایران رادیاتور چراغ هایی به منظور شناسایی خطا نصب شده است که شامل اعداد 30 40 50 60 70 80 می باشد و شما عزیزان می توانید با تطابق چراغ‌های چشمک زن با جدول زیر، به اشکال به وجود آمده در پکیج دیواری خود پی ببرید و در صورت نیاز از یک تعمیرکار رادیاتور کمک بگیرید.

 

نکاتی پیرامون نگهداری رادیاتور :

 

  • تعمیرکار رادیاتور باید برای پیشگیری از رسوب رادیاتور خود بر سر لوله ورودی آب آن فیلتر مخصوص را نصب کند اگر رادیاتور شما دچار رسوب شده و شاهد آن هستید که رادیاتور مانند گذشته چندان گرم نمی‌شود و یا آهسته به حالت مطلوب خود می رسند.

 

  • مورد دیگر آن است که املاح ، مبدل حراراتی را پر می‌کند و به تبع آن دیواری عایق مانند در درون رادیاتور شکل می‌گیرد که موجب کاهش راندمان سیستم می‌شود و به تبع آن گرمای انتقالی کاهش می‌یابد که تعمیرکار رادیاتور می‌تواند آن را حل کند.

 

  • باید توجه داشت که سعی کنیم پکیج ما به دفعات دچار رسوب نگردد، چرا که پس از چندین مرتبه رسوب‌زدایی پکیج سوراخ می‌شود و باید یک مبدل جدید تهیه کنیم پس توجه کنید که رسوب‌زدایی امری تخصصی است و بهتر است از یک تعمیرکار رادیاتور با‌تجربه و متخصص کمک بگیرید.

 

  • پیشنهاد ما به شما ، سرویس رادیاتور یک بار در ابتدای پاییز و بار دیگر در ابتدای بهار توسط تعمیرکار رادیاتور برای عملکرد مطلوب رادیاتور در طول سال است.

 

  • به دمای پکیج توجه داشته باشید که از دمای معمول خارج نشود.

 

  • در زیر پکیج از وسایل گازسوزی که ایجاد شعله می‌کنند، استفاده نکنید.

 

  • توجه کنید که پکیج سیستمی است که ، تعمیرکار رادیاتور با آن آشنا است و از آنکه خودتان به رفع موردی بپردازید ، بپرهیزید.

 

  • فشار هوای محیط نباید منفی گردد و وسایلی که موجب کاهش هوا در محیط‌اند را اطراف رادیاتور قرار ندهید (دستگاه‌های مکنده هوا). هر مدل نیز متناسب با خودش ، استانداردهای محل نصب دارد که موجب عملکرد مطلوب آن و نیز سلامت انسان‌ها می‌شود (گازگرفتگی و موارد مشابه‌ای که ممکن است روی دهد). تعمیرکار رادیاتور ما پیشنهاد می کنند حتما رادیاتور خود را در محل مناسبی نصب کنید که سلامت خود و خانواده‌تان تضمین شود.

 

  • تعمیرکار رادیاتور باید به بررسی لوله‌های آب در مسیر خانه و همچنین درون رادیاتورها و شوفاژ بپردازد و هر گونه نشتی آب را برطرف نماید.

 

  • فشار آب سیستم بسته دستگاه نباید به زیر یک کاهش یابد در صورتی که چنین شد شیر پر‌کن را باز کنید تا فشار بالا آید و پس از رسیدن فشار به بیش از عدد یک آن را ببندید.