سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه کارواش سبز

آیا می خواهید بدانید هزینه کارواش سبز چقدر است؟ یا اصلا کارواش سبز چیست؟ کارواش نانو چیست؟ آیا هزینه کارواش سبز اقتصادی است؟ کارواش خشک به کدام نوع کارواش می گویند؟ پس با ما همراه باشید. به کارواش بدون آب و با استفاده از اسپری نانو و دستمال مخصوص نانو کارواش سبز می‌گویند. شستشوی ماشین به دو صورت انجام شود. شستشوی ماشین بدون آب و شستشوی ماشین با آب.

کارواش نانو مانع از پوسیدگی بدنه خودرو بر اثر تماس با آب یا بارن های اسیدی می شود. قیمت کارواش در محل کاملا منصفانه برآورد شده است. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست. قیمت کارواش سیار با توجه به مدل خودرو یا میزان کثیفی ماشین مشخص می‌گردد. شما پس از دریافت خدمات کارواش می توانید هزینه کارواش سبز را بپردازید. 

قیمت کارواش سیار در محل بدون نیاز به پرداخت انعام به متصدی شستشو است. کارواش خشک همان کارواش بدون آب است. قیمت کارواش خشک کاملا بهینه است. هزینه صفرشویی کارواش را از ما بخواهید.


راه اندازی یک کارواش سنتی نیازمند فضای مناسب در موقعیت‌هایی است که از نظر شهری با محدودیت‌هایی مواجه هستند و صد البته سرمایه‌ی مورد نیاز قابل توجهی برای طراحی, ساخت و راه اندازی بنا و تاسیسات نیز می‌بایست بدان اختصاص یابد.

از طرفی کارواش‌های اتوماتیک هم نیاز به فضای زیاد، زیرساخت و دستگاه‌های گران‌تری دارند. پس اگر ماهیانه مبلغ ظاهرا قابل توجهی هم عاید واحد صنفی مورد نظر گردد با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، بازهم نسبت به سرمایه گذاری انجام شده در مقایسه با روش‌های نوین شستشوی خودرو، از راندمان مالی پایین‌تری برخوردار است.

 

 

دستگاه‌های اتوماتیک به دلایل متعددی مقرون به صرفه نیستند، مواردی از قبیل: مصرف زیاد برق و خرابی دستگاه‌های اتوماتیک بعد از مدتی، هزینه‌ی زیاد تعمیرات و نگهداری سیستم‌ها، فضای مورد نیاز بسیار زیاد و گرانی دستگاه‌های اتوماتیک که قیمت آن‌ها به طور متوسط بین صد الی هفت‌صد میلیون است، همه باعث می‌شوند دستگاه های کارواش اتوماتیک انتخاب مناسبی از لحاظ اقتصادی نباشند.

عدم تمیزکاری و نظافت دقیق اتومبیل مخصوصا در توشویی در روش‌های سنتی و اتوماتیک، استفاده از مواد شوینده قوی و مخرب که به مرور به رنگ اتومبیل آسیب می‌زند، زمان شستشوی زیاد به دلیل استفاده از مواد شوینده، دوباره شویی و سپس خشک کردن، پوسیدگی سطوح پارچه ای بر اثر استفاده از همین شوینده‌ها، رسوب املاح آب روی رنگ خودرو، نفوذ آب در سیم کشی‌ها و قطعات الکترونیکی، کنده شدن رنگ از روی سپرها و سطوح زخمی، خوردگی فلزات و چندین و چند مورد این‌چنینی، همه از مواردیست که جزو معایب کارواش‌های سنتی به حساب می‌آید.


آیا ماشین شما نیاز به یک شستشوی اساسی دارد و شما زمان کافی برای این کار ندارید؟ آیا بردن ماشین به محل کارواش برای شما سخت است و یا حساسیت‌های خاصی دارید که شستشوی کارواشی، مناسب ماشین شما نیست؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال‌ها مثبت است با خبر باشید که خوشبختانه این دغدغه، فرصتی فراهم آورده است تا نحوه‌ی بعضی از خدمات دچار تحول شود و خدماتی همچون کارواش در محل مورد نظر شما و در زمان دل‌خواه شما و حتی بدون نیاز به حضور شما، به راحتی انجام شوند. خدمات کارواش نیز جزو این گونه خدمات است که با تغییر مدل اجرایی خود توانسته فرصت‌های بیشتری برای مشتریان فراهم کند. خدمتی که به آن « کارواش خانگی یا کارواش سبز » می‌گوییم.

چرا به کارواش خانگی کارواش سبز می‌گویند؟

خوب است بدانید که برای کاهش مصرف آب و همین‌طور بالا رفتن کیفیت شستشوی اتومبیل از کارواش سبز استفاده می‌شود. روش اجرای این خدمات به این صورت است که کف مخصوص کارواش را بر روی سطح اتومبیل می‌پاشند و با کمک دستمال مخصوص نانو و همین‌طور پمپ آب فشار قوی آن را شستشو می‌دهند. مهمترین نکته‌ای که در کارواش خانگی وجود دارد این است که متخصص مربوطه، با «مصرف کمتر از 6 لیتر آب» و «بدون استفاده از مواد دور ریختنی» این خدمات را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد، به دلیل انتخاب رعایت این‌گونه نکات محیط‌زیستی نام «کارواش سبز» برای این خدمات انتخابی به‌جا و مرتبط به‌حساب می‌آید.

روش اجرای کارواش سبز (کارواش خانگی) به چه صورت است؟

پس از ثبت سفارش کارواش سبز و رسیدن متخصص شستشوی مربوطه، در زمان دل‌خواه شما و به نشانی مورد نظر، کار شستشوی ماشین شروع می‌شود. برای انجام این کار تنها کافیست که یک پریز برق در فاصله حداکثر 50 متری اتوموبیل وجود داشته باشد، همچنین برای انجام خدمات توشویی اتومبیل، در صورت تمایل نیاز به نظارت شما وجود دارد. و نیز شما می‌توانید تنها با تحویل سوییچ اتوموبیل‌تان، خدمات شستشوی را دریافت کنید. به این معنا که «نیازی به حضور شما و صرف وقت برای انجام این خدمات نیست» متخصص مربوطه کلیه تجهیزات لازم برای شست و شوی اتومبیل را همراه خود دارد. از مهم‌ترین تجهیزاتی که استادکار کارواش سبز، همراه خود دارد می‌توان به «باکس کامل شستشوی اتومبیل» که شامل پمپ واترجت و جاروبرقی است اشاره کرد.


مدت زمان انجام این خدمات بسته به میزان نیاز به نظافت اتومبیل شما و همین‌طور میزان مهارت استادکار، از بین یک، تا یک و نیم ساعت متغیر است. همچنین برای شستشوی کامل اتومبیل شما تنها به 3 تا 6 لیتر آب نیاز است. در نهایت نیز اتومبیل شما با کمک محلول نانو یا کف مخصوص کارواش شسته و توسط دستمال نانو پاک‌سازی و براق می‌شود.

مهمترین خدمات کارواش سبز چیست؟

روشویی و توشویی دو خدمت اصلی کارواش سبز هستند.

  • در خدمات روشویی: بدنه ماشین (سواری – شاسی بلند) به صورت کامل شستشو می‌شود.
  • و همچنین در خدمات توشویی علاوه بر واکس خوردن داشبورد و نظافت صندلی‌ها، کف خودرو نیز جارو می‌شود.


مهمترین مزیت کارواش سبز یا کارواش سیار چیست؟

اگر بخواهیم کارواش سبز را با کارواش‌های سنتی مقایسه کنیم می‌توانیم به مزایایی همچون «نداشتن توقف در محیط کارواش»، «امکان برنامه‌ریزی دقیق زمانی»، «صرفه‌جویی قابل ملاحظه در مصرف آب و حفاظت از محیط زیست»، «کاهش مصرف سوخت» و «کاهش هزینه‌های روانی» همچون پرداخت انعام و چانه‌زدن و قیمت‌های نامتعارف و همین‌طور برخوردهای نامناسب کارکنان اشاره کنیم.

این در حالی است که کیفیت شستشوی ماشین در کارواش سبز به مراتب بالاتر از کارواش سنتی است و از طرف دیگر آسیبی به بدنه‌ی خودرو‌های آسیب‌دیده و رنگ‌شده وارد نمی‌شود.

همچنین به دلیل استفاده از مواد مصرفی مخصوص در کارواش خانگی (سبز) خودروی شما را در مدت زمان طولانی‌تری تمیز می‌ماند.

قیمت کارواش خانگی یا کارواش سبز چقدر است؟

در استادکار، سفارش شما توسط متخصصین مختلفی دیده می‌شود و شما پیشنهادات مختلفی از آنها با قیمت‌های مختلف دریافت می‌کنید. شما می‌توانید بر اساس «قیمت استادکاران» و همین‌طور «سابقه و نظرات قبلی مشتریان»، استادکار مورد نظر خود را انتخاب کنید. حدود قیمت برای اجرای خدمات روشویی کارواش سبز بین 20 تا 30 هزار تومان و همین‌طور برای خدمات توشویی کارواش سبز بین 30 تا 45 هزار تومان محاسبه می‌شود.


همه مزایا را گفتید، پس معایب کارواش سبز چه می‌شود؟

قطعا کارواش سبز هم جدای همه مزایایی که دارد، دارای معایب و محدودیت‌هایی نیز هست. یکی از محدودیت‌های کارواش سبز، عدم امکان شستشوی درون موتور و یا زیر ماشین است. همچنین برق شهری نیز یکی از ملزومات اجرای خدمات کارواش سبز است و بنابراین امکان اجرای این خدمات در مکان‌هایی که فاقد برق هستند وجود ندارد.