سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارگر برای پذیرایی

کارگر برای پذیرایی آماده خدمت در مجالس شماست. مهماندار جهت پذیرایی در زمان برگزاری مراسم به شما کمک می‌کند. مهماندار خانم جهت پذیرایی می‌تواند کارها را باسلیقه انجام دهد. 

در زمان برگزاری جشن ها یا عزا با شرکت های خدماتی پذیرایی تماس برقرار کنید تا مهماندار مراسم برای شما اعزام کند. خدمات پذیرایی از مجالس نیز امروزه طرفدارارن زیادی پیدا کرده است. خدمات پذیرایی در منزل خود را به ما بسپارید. 

پذیرایی مجالس با روشی باشکوه و به یادماندنی توسط شرکت خدمات مجالس مهمانی انجام خواهد شد. اعزام مهماندار مجالس در کمترین زمان ممکن به هر محلی که شما تقاضا کنید. 

مهماندار جهت پذیرایی می تواند کمک کننده در امور باشد. مهماندار خانم جهت پذیرایی می تواند در کارهای آشپزی به شما کمک کند. تا شما به مهمانانتان برسید. خدمات پذیرایی مجالس با استاندارهای بین المللی. همینک با ما تماس بگیرید. ما مهماندار مجالس و خدمات پذیرایی با کیفیتی را به شما ارائه خواهیم کرد.

کارگر برای پذیرایی ، نیروی خدماتی خانم ، خدمات پذیرایی در منزل ، خدمات پذیرایی مجالس ، خدمات پذیرایی ، مهماندار جهت پذیرایی ، مهماندار خانم جهت پذیرایی ، مهماندار مراسم ، خدمات مجالس مهمانی را با بهترین کیفیت از ما بخواهید.


نیروی خدماتی و اعزام مهماندار مجالس خانم وآقا جهت پذیرایی در مجالس

 

نیروی خدماتی : در تهران شرکت خدمات پذیرایی بسیاری هستند که در امر تامین نیروی انسانی جهت مجالس و میهمانیهای شما فعالیت میکنند.


برگزاری جشن ها و میهمانیها در تهران می تواند با برنامه ریزی بیشتری انجام پذیرد اگر قبل از شروع مراسم و مهمانی فکر همه چیز را کرده باشید.

یکی از مواردی که اغلب فراموش می شود و کمتر مورد توجه قرار می گیرد نحوه پذیرایی از مهمان هاست

اما در بحث پذیرایی از مهمانان در مجالس و میهمانیها و نحوه پذیرایی از آنها توسط نیروی پذیرایی نکاتی باید حتما رعایت گردد.
آنچه باید در مورد نیروهای خدماتی دانست

نیروی خدمات مراسم ترحیم : روزهایی که شما مشغول برگزاری مراسمی خاصی هستید روزهایی بسیار پرمشغله و سختی برای شماخواهد بود.

کارها و هماهنگی های لازم ، دعوت مهمانان ، خرید جهت پذیرایی و سایر کارهای مهمی که باید انجام گیرد

که نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی می باشد که دیگر توانی برای انجام مابقی امور به شما داده نخواهد.

در این حال وجود نیروهای خدماتی جهت انجام برخی ازامور مربوط به کارهای سنگین بدنی، بسیار کار شما را راحت کرده و باری از دوستان برمیدارد.

مراسم و مهمانی ها همیشه همراه با شلوغی و سروصداست در این میان پذیرایی از تک تک مهمان ها می بایست به نحوی شایسته انجام گردد که از عهده میزبان خارج است.

شاید تصور کنید که خرید میوه و شیرینی یا تهیه لوازم پذیرایی به تنهایی کافی است و دیگر می توان یک مهمانی بدون نقص را برگزار کرد.

مواردی که باید نیروی خدمات مجالس در مجالس ومهمانیها رعایت کنند:

  • در مجالس بزرگ معمولا به چند مهماندار خانم یا آقا یا به طورهمزمان نیاز است.

یک مهماندار آموزش دیده به تمامی اصول مهمانداری و آداب پذیرایی به صورت کامل آشنایی دارد و میداند چگونه در مهمانی ها و مراسم رفتار کند.

  • لازم است تا یک مهماندار کنار ورودی سالن پذیرایی ایستاده باشد تا در هنگام ورود مهمان ها با خوشرویی مهمانان را راهنمایی کند.

شاید برخی از مهمان ها با سالن و فضای مهمانی غریبه باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند.  هرگز ورودی را بدون مهماندار خانم و آقا رها نکنید.

  • چنانچه برخی از مهمانان نیاز به کمک داشتند این وظیفه مهماندار خانم ومهماندار آقا است که به آنان کمک کند.

برای مثال مهماندار باید به  افراد سالمندی که در راه رفتن مشکل دارند و یا از عصا و ویلچر استفاده می کنند ،کمک کرده و تا میز پذیرایی همراهی شان کند.

  • مهمانداران نباید بین پذیرایی ها در یک محل اجتماع کنند بلکه باید در کل سالن حضور داشته باشند.

اجتماع مهمانداران در داخل سالن مخل آسایش مهمان ها می باشد. هرگز مهمانداران نباید چند نفری شروع به صحبت های متفرقه کنند ،این موردی است که از دید چشم مهمان ها پنهان نخواهد ماند.

  • مهماندار خانم جهت پذیرایی و مهماندار آقا جهت پذیرایی در همایش ها، مراسم یا مهمانی ها، وظیفه پذیرایی از مهمانان را دارد.

و باید دستورات مهمان ها را با احترام انجام دهد. در چنین مراسمی همیشه حق با مهمان هاست و مهماندار نباید با مدعوین وارد بحث شود

تندی  در برخورد جایی در پذیرایی ندارد و از سوی مهماندار پسندیده نیست.

  • مهماندار باید در هنگام درخواست مهمان با کوتاه ترین کلمات و لحن مودبانه پاسخ بدهد.

به کاربردن کلمات منفی همچون خیر، نداریم، نمی توانم، به هیچوجه از سوی مهماندار اصلا وجهه خوبی ندارد. توصیه اکید می شود که مهماندار خانم و آقا در بحث های مهمان ها شرکت نکنند و در این موارد اظهار نظر ننمایند.

  • وظیفه نیروی خدماتی مجالس ارائه خدمات به موقع به مهمان هاست.

هیچ کوتاهی و قصوری در این زمینه پذیرفته نیست و نارضایتی میهمانان را به همراه دارد. کمبود دستمزد، عجله، ساعات نامناسب و مواردی از این دست دلیل خوبی برای عدم ارائه خدمات نیست.

  • مهماندار باید بتواند رضایت مهمان ها را جلب کند و این شامل همه مدعوین می باشد.

افراد روحیات متفاوتی دارند و به گونه ای مختلف عمل می کنند.

یک مهماندار تعلیم دیده باید بتواند در مواجهه با مهمانان ناراضی نیز آرامش خود را حفظ کند و بتواند میهمانان ناسازگار را نیز راضی کند.

  • مهماندار در هنگام مواجهه با اعتراض مهمانان می بایست با خوشرویی برخورد نماید و از مهمان عذرخواهی نماید .

هرگز در هنگام اعتراض مهمان، سازمان و مدیران شرکت های خدماتی پذیرایی  را مقصر جلوه ندهید.

  • در هنگام پایان مراسم نیز باید یکی از مهمانداران خانم یا آقا در درب های خروجی بانوان و آقایان حضور داشته باشد

خارج شدن مهمان ها باید همراه با احترام و متانت باشد.


شرایط اعزام مهماندار خانم و آقا

حتی زوج بودن تعداد مهمانداران هم اهمیت دارد. مهمانداران پذیرایی اگر بصورت زوج عمل کنند در روحیه مهمان ها و مطبوع شدن فضا نقش به سزائی خواهد داشت.

اعزام مهمانداران متناسب

  • در اعزام تیم مهمانداری هم قد بودن یا حداقل هم قد بودن زوجی آنها باید مورد توجه قرار بگیرد.
  • همچنین مهمانداران پذیرایی باید از نظر تناسب و اندام جثه قابل قبولی داشته باشند.
  • در اعزام مهماندار به رده بندی سنی آنها توجه میشود . این افراد معمولا در سنین بین 20 تا 25 سال بکار گرفته میشوند.

اعزام با لباس فرم مهمانداری

خانم ها و آقایان در تیم پذیرایی با لباس فرم ست اعزام میشوند.

  • معمولا لباس فرم مهمانداران مرد کت و شلوار برای مراسم ارگانی و دولتی پیراهن سفید و شلوار و کفش ورنی برای جشن های غیر رسمی تر است.
  • همچنین خانم ها برای جشن های نمایشگاهی معمولا با سارافون یا مانتوهای بلند و مقنعه حضور پیدا میکنند.
  • در جشن های خصوصی می توان از ساپورت و کت استفاده کرد و همچنین در مجالسی که فقط خانم ها حضور دارند می توان تنوع بیشتری را در انتخاب لباس داشته باشید.


1- پرسنل خدماتی

پرسنل خدماتی افرادی هستند که معمولا بدون لباس فرم اعزام می شوند. این افراد در حقیقت مسئول نظافت، جابجایی ها و شستشو بوده و معمولا در پشت صحنه مشغول به انجام وظایفشان می شوند.

2- مهمانداران پذیرایی

برخورد گرم زیبایی و خونگرمی این افراد در چهره شان مشهود است. این افراد کاملا در برخورد و خوشامد گویی به مهمان ها مسلط هستند. این مهمانداران از دسته باهوشی انتخاب میشوند و به سرعت آموش پذیر و کاملا منطعف اند.

این تیم از مهماندار پذیرایی معمولا در لباس های فرم مختلف متناسب به فضا و شرایط شما اعزام میشوند و طوری برخورد میکنند که گویا سال ها با شما کار کرده اند، تمایز این افراد و کادر ثابت برای مهمان های شما غیر ممکن است.

اگر لازم باشد چیزی پذیرایی کنند یه گارسون حرفه ای و اگر لازم باشد در تهیه و تدارک میزهای پذیرایی به شما کمک کنند در تهیه و چیدن بوفه ها و ککتل ها مسلط هستند.

3-سمپلر و اینفو

افراد سمپلر و اینفو مثل حافظه موقت عمل میکنند. باید وظایف مشخص و سوالات مشخص با پاسخ های مشخصی در اختیار آنها قرار دهید و آنها را در محل مناسب چیدمان کنید. این افراد در تکرار و پاسخ به سوالات تکراری بسیار خوب عمل می کنند . این افراد بهترین انتخاب در ولکام و خوشامد گویی به مهمان هستند. معمولا بخاطر زیبایی و برخورد گرم و جذاب در کانتر های اینفورمیشن و اطلاعات از این افراد استفاده میشود. و بهترین عملکرد را در راهنمایی و مسیر یابی مهمان ها در نمایشگاه های تجاری یا همایش ها دارند.

4- سر مهمانداران (سر شف)

سر مهماندار پذیرایی مانند سر گروه بان در ارتش عمل می کنند و معمولا می توانند تیم های 20 نفره از مهمانداران را هدایت و سرپرستی کنند. این افراد در گروه مهمانداری به عنوان تصمیم گرنده و رابط شمابا هر قسمت هستند. سر مهمانداران در چیدمان میز شام با تجربه هستند و در ارتباط با آشپزخانه و پذیرایی غذا از اعضاء ضروری گروه مهمانداری به شمار می آیند.

این افراد می توانند تمام تدارکات میز شام و بوفه های پذیرایی و مدیریت منابع را برای شما سرپرستی کنند.


خدمات مورد نیاز در تالار های پذیرایی
برگزاری مراسم یادبود در گذشتگان در تالار و سالن پذیرایی می تواند با برخی از خدمات تکمیل گردد:خدمات مداحی با نی و دف، گل آرایی میزها، شمع آرایی و گل آرایی میز ورودی،تاج گل، حلوا و خرمای خانگی، کارت تشکر، کلیپ یادبود، میوه از جمله این موارد است. ما در سایت راجعون سعی می کنیم جهت راحتی شما تمامی خدمات را به صورت تخصصی گرد آوری نماییم. برای دیدن مجموعه خدمات مرتبط با تالار پذیرایی به بخش زیر مراجعه نمایید.