سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توشویی اتومبیل در محل

اگر فرصت کافی برای شستن ماشین خود ندارید. کارواش سیار در محل آماده خدمت به شماست . توشویی اتومبیل در محل با همان کیفیت ماشین شما را می‌شوید. شستشوی داخل خودرو با استفاده از بخارشوی انجام می‌شود. کارواش نانو در محل خدمتی است که امروزه بیشتر مورد استقبال واقع می‌شود. با استفاده از کارواش نانو در محل ماشین دیرتر کثیف می‌شود. کارواش در محل هم به اندازه کارواش های قدیم ماشین شما را تمیز می‌کند. کارواش سیار شامل توشویی اتومبیل ، روشویی اتومبیل و صفرشویی می‌باشد.

قیمت توشویی ماشین به میزان کثیفی خودرو و مدل خودرو بستگی دارد. کارواش ماشین خود را به افراد حرفه‌ای بسپارید. نگران قیمت کارواش سایر نباشید. قیمت ها منصفانه برآورد خواهند شد.

خدمات ما شامل توشویی اتومبیل در محل ، کارواش سیار در محل ، کارواش در محل ، کارواش نانو در محل ، کارواش سیار شمال تهران ، کارواش سیار تهران ، کارواش سیار شرق تهران .


خدمات خشکشویی و توشویی ماشین در محل شامل:
شستشوی داخل خودرو بدون آسیب به تجهیزات داخلی ( دوراکلین)
شستشوی قطعات و تجهیزات با بالاترین کیفیت
شستشوی خشک صندلی ها ی ماشین بدون رنگ و بو در کمترین زمان
شستشوی و لکه بری سقف ماشین
شستشوی ستون ، داشبورد ، موکت کف و شستشوی داخل درب های ماشین
شستشوی رودری و سقف اطاق ماشین
تو شویی خودرو و شستشوی صندوق عقب
صفرشویی ماشین سواری و شاسی بلند
بخار کشی و ضدعفونی کردن وسایل داخل ماشین
جاروکشی داخل و زیرپایی های ماشین
پاکسازی آینه ها و شیشه ها
لکه گیری داخلی بدنه ماشین با فوم و مواد مخصوص
شستشوی نمد سقف ماشین
شسشوی داخل اتومبیل و خشک نمودن

در شستشوی صندلی و داخل ماشین هیچ روشی برتر و جایگزینی مناسب تر از بخار نمی باشد به همین دلیل ما در سیستم شستشوی صندلی های ماشین، سقف، موکت و لوازم داخلی آن علاوه بر مواد شوینده و لکه برهای مناسب از تکنولوژی بخار نیز بهره گرفته ایم.

بخار در شرایط مناسب و در صورت استفاده صحیح و اصولی سبب جذب مواد چرب و آلی که روی قطعات داخلی ماشین قرار گرفته اند می شود. از طرف دیگر به دلیل داغ بودن بخار بین بازده دمایی 60 الی 140 درجه سانتی گراد، تمیز کاری داخل ماشین به دلیل حل شدن مواد آلی در اثر تماس بخار بسیار بیشتر میشود لذا این خاصیت سبب کاهش مصرف مواد شوینده و بهداشت بیشتر محیط داخلی ماشین خواهد شد. پس از شستشو جلای بیشتر روکش های صندلی ماشین به دلیل خواص تمیزکاری نانومتری بخار کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

سعی بر این است که مشتریان عزیز در اسرع وقت سرویس مورد نظر خود را دریافت کنند و معمولا شما با یک تماس میتوانید اقدام به رزرو کنید، اما اگر برنامه فشرده ای دارید و یا سرویس مورد نظرتان را سریعتر میخواهید، پیشنهاد میکنیم چند روز زودتر اقدام به سفارش کرده تا در لیست اولویت ما قرار بگیرید.

شستشوی داخل ماشین، توشویی ماشین ، خودرو ، اتومبیل، نظافت ماشین ، خودرو ، اتومبیل/بخارشوی داخل ماشین ، خودرو ، اتومبیل |شستشوی مکانیزه توشویی ماشین ، خودرو ، اتومبیل/ شستشوی صندلی ماشین/ شستشوی رودری/ شستشوی موکت کف/ شستشو سقف ماشین/ تمیز کردن سقف ماشین/ خشکشویی صندلی ماشین/ شستشوی داشتبورد و قطعات داخلی ماشین/ شستشوی صندوق عقب »

شستن ماشین با کمترین آب

شستشوی خودرو با آب کم در زمان کوتاه طی چهار مرحله:

  1. اول با یک اسفنج خیس دور تا دور خودرو را از بالا به پایین بکشید که باعث می شود گرد و خاک روی خودرو تمیز شود.
  2. در یک سطل آب مقدار کمی مواد شوینده بریزید و با کفی که درست شده است با اسفنج همه جای ماشین را بکشید.
  3. توسط ظرفی که آب را به صورت کم کم بریزد مانند آفتابه آب بریزید و با اسفنج تمیز کنید.
  4. در مرحله آخر با همان ظرف (آفتابه) روی خودرو آب بریزید و پس از آن با دستمال خشک کنید.

زمان مناسب برای شستشوی خودرو

سعی کنید صبح زود یا عصر اقدام به شستن اتومبیل کنید.

کارواش نانو یا کارواش بدون آب

زمانی که شما خودرو را با آب یا مخلوط مواد شوینده پاک می کنید مولکول ها نقش واسط در احاطه ذرات و جابجایی آنها را بر عهده دارند و باعث تمیز شدن خودرو می شوند، وقتی از آب استفاده نمی کنید نیاز به ماده ای هست که نقش آب یا مواد شوینده را بازی کند، تکنولوژی مواد شوینده نانو همان ماده است. در واقع با استفاده از مواد نانو میتوانید خودرو خود را بدون مصرف حتی قطره ای آب کاملا تمیز و درخشان کنید و همچنین از رنگ بدنه خودرو نیز محافظت بیشتری نمایید.

کارواش در محل یا کارواش سیار

شرکت هایی هستند که تجهیزات شستشوی خودرو را در پشت یک وانت تعبیه کرده اند و به جای اینکه شما خودرو خود را به کارواش ببرید به محل شما اعزام می شوند و در محل خودرو شما را تمیز می کنند.

مزیت های کارواش در محل

با استفاده از کارواش در محل در ابتدای امر از وقت خود استفاده بهتری کرده اید! همچنین کارواش سیار به واسطه متصل نبودن به آب تصفیه شهری سازگار تر با محیط زیست میباشد و قطعا در مصرف آب نیز صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد. در نهایت حس آرامش و رفاه بهتری با استفاده از کارواش سیار خواهیم داشت.

هزینه کارواش سیار خودرو در شهر شیراز چقدر است؟

کارواش سیار یکی از خدماتی هست که شیراز سرویس در شهر شیراز به همشهریان گرامی ارائه میکند. هزینه کارواش سیار در اپلیکیشن شیراز سرویس به شرح زیر میباشد: (لیست قیمت مربوط به بهار 1397 میباشد)

  • خودروهای ایرانی سواری 30 هزار تومان
  • خودروهای خارجی سواری 35 هزار تومان
  • خودروهای نیم شاسی 40 هزار تومان
  • خودروهای شاسی بلند 45 هزار تومان

این هزینه شامل روشویی، جارو برقی داخل، واکس لاستیک ها، یک جعبه دستمال کاغذی و دو عدد کفی خودرو میباشد.

کارواش آنلاین در شیراز

شما می توانید انواع خدمات کارواش شامل:

 

  • روشویی خودرو
  • توشویی خودرو
  • موتورشویی
  • واکس لاستیک
  • واکس داشبورد
  • صفر شویی
  • و سایرخدمات کارواش

مشکل بزرگ کارواش ها در توشویی خودرو این بوده زمان لازم برای پاک کردن اساسی داخل و رفع لکه صرف نمی کنند 
ما این مشکل را برای شما حل میکنیم
توشویی تخصصی خودرو با صرف حوصله و زمان به صورت کامل در محل شما در اسرع وقت 
یکی دیگر از دغدغه های مالکان خودرو بخصوص بانوان در زمان شستشوی خودرو، توقف درمحیط نامناسب کارواش است.همچنین شاغلین که همواره با مسئله اتلاف وقت در زمان شستشوی خودروشان مشکل دارند، می توانند در زمان هایی که اتومبیلشان درب منزل، پارکینگ و یا نزدیک به محل کارشان پارک است با کارشناسان ما تماس بگیرند 
خدمات شامل روشویی و توشویی و صفر شویی کامل، و نظافت موتور و خشک‌شویی رفع کدری چراغ

بخارشویی یا کارواش نانو بخار، یکی از متد‌های استفاده شده در کارواش‌های حرفه‌ای است. بر اساس نظر کارشناسان استیم پاور، استفاده از بخار در کارواش خودرو‌ها، مزیت‌های فراوانی دارد که مهم‌ترین آن کاهش مصرف شوینده‌های شیمیایی در امر کارواش است. بخار خارج شده از دستگاه دما و فشار بالایی دارد که همین موضوع سبب می‌شود که مواد آلوده و کثیفی‌ها، خیلی سریع از روی بدنه خودرو تمیز شوند و هرگونه اثر چربی و روغن را در موتور خودرو پاک میکند؛ همچنین بخار خاصیت میکروب زدایی و ضدعفونی کننده دارد که این امر باعث شده تا استفاده از بخار در کارواش‌ها بسیار مورد استقبال واقع شود و بسیاری از کارواش‌های مدرن دنیا از بخار برای شستشوی داخل خارج اتومبیل استفاده کنند

آیا دمای بالای دستگاه بخار شوی به رنگ ماشین آسیب میرساند؟

برخی ها می گویند دمای بالای کارواش بخار به خودرو آسیب می رساند که باید گفت : رنگ کوره ای ماشین تا 400 درجه حرارت را میتواند تحمل کند و خودرو هایی که بتازگی رنگ شده اند تا 250 درجه تحمل حرارت دارند؛ این در حالیست که کارواش بخار 160درجه حرارت دارد و مسیری که طی میکند تا به انتهای شلنگ برسد به شدت افت دما پیدا میکند به نحوی که حتی مشکلی بر روی قطعات فایبر گلاس هم بوجود نمی آورد.

بزرگترین تهدید برای رنگ خودرو چیست؟

با توجه به شامپوهای غیر استاندارد یا تاریخ گذشته ای که در بسیاری از کارواش های سنتی جهت کف مالی استفاده میشود، رنگ خودرو را تهدید می کند. ولی بخار نیازی به استفاده از مواد شوینده شیمیایی ندارد


تفاوت کارواش بخار با بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشوی صنعتی ( که با نام‌های نانو بخار شوی صنعتی، کارواش بخار، دستگاه موتورشویی اتومبیل، دستگاه توشویی اتومبیل و کارواش نانو بخار نیز شناخته میشود) نسل جدید کارواش و شستشو خودرو است که بسیاری از معایب کارواش های قبلی مثل کیفیت و کارایی پایین شستشو را ندارد همچون مصرف زیاد آب، تولید پساب شیمیایی مضر، آسیب رسانی به قطعات خودرو و بسیاری از مشکلات دیگر، در کارواش بخار وجود ندارد؛ این عوامل باعث شده تا تعداد زیادی از کارواشها، از تکنولوژی شستشو و کارواش بخار استفاده کنند، در حال حاضر بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا استفاده ازین فناوری را در اولویت کار خود قراردادند زیرا بهره وری و اثربخشی بالاتری نسبت به دیگر روشها دارد و سود بیشتری نصیب صاحبان کارواش میکند.