سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارواش ارزان شمال تهران

کارواش ارزان شمال تهران با استقبال خوبی از سوی همشهریان عزیز مواجه شده است. کارواش ارزان در محل ماشین شما را به خوبی و با قیمتی مناسب تمیز می‌کند. کارواش در محل برای افرادی که فرصت کافی برای سر زدن به کارواش‌های سنتی ندارند، مناسب است. شستشوی ماشین   خود را به کارواش سیار در محل ارزان بسپارید. و از وقت خود استفاده کنید. مزیت کارواش سیار در دسترس بودن سریع است. در هر نقطه که باشید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر باشیم.

برای ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق کارواش آنلاین اقدام نمایید. کارواش آنلاین خدمتی دیگر کارواش ارزان شمال تهران است. عامل تعیین‌کننده در قیمت هزینه کارواش ارزان شمال تهران مدل خودرو (سواری، وانت، شاسی بلند، لوکس)، نوع شستشو ( کارواش بخار ، کارواش نانو ، کارواش سنتی ) می‌باشد. کارواش بخار تمام نقاط ماشین را با دقت تمیز می‌کند. 

ما تلاش کرده‌ایم با استفاده از سرویس کارواش ارزان شمال تهران مشابه کارواش تخفیفان و نت‌ برگ عمل کنیم. دیگر کارواش ارزان تنها به کارواش تخفیفان محدود نمی‌شود. با تخفیف کارواش به سمت این خدمت گام نهاده‌ایم.


کارواش و انواع روش ها شست و شوی خودرو

برای شستو شوی خودرو ها اخیرا شاهد ظهور روش های متفاوتی هستیم .شستوشو ی خودرو با استفاده از آب تحت فشار گرم و سرد پر رونق ترین این روش هادر حال حاضر میباشند.در سال های گذشته رانندگان ترجیح میدادند خودرو های خود را به روش خود با شلنگ آب و پارچه ای به نام لنگ شستو شو بدهند که باتوجه به مصرف بالای آب در این روش کارواش های تحت فشار اخیرا مورد استقبال مردم قرار گرفته اند .

اما با با پیشرفت علم نانو ذرات شاهد ورود این علم به کارواش هستیم که موجب شده است که مصرف آب برای شستو شوی خودرو ها به صفر برسد و چون نیازی به تخصص و ابزار خاصی ندارد خود راننده ها نیز میتوانند خود این کار را انجام بدهند همچنین این روش موجب رونق کارواش های سیار شده است .این یعنی یک تیر و دو نشان صرفه جویی در آب و زمان .

آموزش کارواش بدون آب (نانو):

قبل از پرداختن به این روش توضیحی در رابطه با مواد شوینده که مهمترین بخش این روش میباشد می پردازیم.

 آشنایی با مواد شوینده

هنگامی که جرم یا کثیفی از هر نوع آلودگی روی سطوح قرار می گیرد, به دلیل جاذبه بین مولکولی, حالت چسبندگی ایجاد می شود. انباشته شدن ذرات و جرم های مختلف روی سطوح سبب کدر شدن رنگ آنها می شود.
در تمیز کردن با آب خالی یا مواد شوینده و آب, مولکول های آب یا شوینده, نقش واسط در احاطه ذرات و جابجایی آنها را بر عهده دارند و هر چه مولکول های آب با سرعت بالاتری به سطح برخورد کنند, توانایی بیشتری در پاک کنندگی دارند که در کارواش های معمول از فشار هوا و آب برای نیل به این هدف استفاده میشود..
حال فرض کنید آب در اختیار ندارید پس نیاز به یک ماده دارید که همان نقش واسطه گری آب و مواد شوینده را در برابر جرم ها و ذرات چسبیده شده روی سطح داشته باشد. تکنولوژی مواد شوینده نانو همان ماده می باشد.
این مواد می توانند روی سطوح با ابعاد بسیار ریز نانومتری نفوذ کنند و آنها را با ایجاد رشته های به هم پیوسته, به الیاف دستمال منتقل نمایند. بنابراین جرم های بسیار ریز غیر قابل رویت, در ابعاد نانو از روی سطوح پاک می شوند. هم چنین این مواد بعد از فرایند تمیزکاری, با ایجاد یک لایه با چسبندگی بالا از سطح محافظت میکنند.

 

نحوه ی شست و شو 

 

ابتدا باید مواد نانو را به سطح خودرو اسپری کنیم که این عمل باعث جدا شدن آلودگی از آن سطح شده و همزمان لایه‌ای بسیار ظریف از ذرات نانو در زیر آلودگی ایجاد می‌شود، سپس با کشیدن حوله اول تمام آلودگی و کثیفی جذب حوله شده و بلافاصله حوله دوم کشیده می‌شود. کشیدن حوله دوم سبب یکنواختی و پرداخت همان لایه نانو و براق شدن سطح میشود.در نهایت خواهید دید به همین سادگی اتومبیل تمیز و واکس شده است.

یکی از مهمترین مزایای این کارواش ها چند منظوره بودن آنهاست که علاوه بر نظافت و درخشندگی فوق‌العاده به علت وجود واکس مخصوص موجود در این شوینده خودرو مدت بیشتری نسبت به روش سنتی تمیز و براق باقی میماند

.بعد از شست‌وشو با این مواد همان‌گونه که ذکر شد لایه‌ای بسیار ظریف از ذرات نانو بصورت واکس روی رنگ خودرو ایجاد می‌شود که دارای 4خاصیت بسیارمفید است که نام برده میشود.

 

1?سطح خودرو بسیار صیقلی و لیز می‌شود وچنانچه گرد و خاک در حالت سکون روی خودرو بنشیند، پس از حرکت بخش عمده آن آلاینده‌ها در اثر باد از روی ماشین بلند خواهد شد

 

  1. رنگ خاصیت آب گریز و آنتی استاتیک پیدا می‌کند وبه همراه خاصیت اول که همان سطح بسیار لیز است پس از تجمیع قطرات کوچک به قطره‌های بزرگ‌تر سبب جاری شدن آب از روی بدنه خودرو می‌شود.

 

3??به علت وجود صمغ مخصوص از کدر شدن رنگ بدنه در اثر تابش خورشید جلوگیری میکند.

 

4?این واکس ها همانطور که قبلا توضیح داده شد موجب درخشندگی رنگ بدنه خودرو میشوند.

واکس‌های موجود در بازار دارای درصد بالای سیلیکون بوده و از خاصیت چرب کردن برای درخشندگی بهره می گیرند و همان‌طور که همگان مطلع هستند هر ماده‌ای که چرب باشد به‌خوبی خاک و گرد وغبار را به خود جذب کرده و سیلیکون که باعث سفت شدن لاستیک می شود لاستیک را دچار ترک های زود هنگام در دیواره ها می‌کند. اما واکس‌هایی که در کیت محصولات ما قرار دارد با استفاده از مواد گیاهی تولید شده و فاقد سیلیکون است و درخشندگی عاری از چربی را به ارمغان می‌آورد.

سوالات متداول

منظور از کارواش بدون آب چیست؟

در این نوع کارواش دیگر نیازی به آب برای شستوشو نداریم و با استفاده ار مواد مخصوص با فناوری نانو ذرات به صورت اسپری کردن آنها روی بدنه خودرو با استفاده از حوله سطح را پاک میکنیم .

 

آیا قبل از استفاده از کارواش نانو باید ماشین را با آب بشوییم؟

خیر همانطور که گفته شد این روش جایگزین کاملی برای کارواش است که سالهاست در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. و اتفاقا دلیل استفاده از این روش و محبوبیت آن به علت عدم نیاز به آب میباشد.

– آیا در این روش با توجه به کثیف بودن و وجود گرد و خاک روی رنگ، خط و خش ایجاد می شود؟

خیر در این روش از دستمالهای بسیار با کیفیت مایکروفایبر استفاده می شود که علاوه بر جذب بالا، با توجه به ضد خش بودن، گرد و خاک و آلودگی ها از سطح بدنه جدا شده و پس از جذب، لابلای پُرزهای این دستمالها قرار می گیرند و با سطح بدنه تماس پیدا نمی کنند.

 

چند عدد دستمال برای هر خودرو نیاز داریم؟

تعداد دستمال ها بستگی به میزان آلودگی بدنه ی خودرو و از طرفی سایز خودرو دارد. این نکته نیز قابل اهمیت است که آیا خودرو قبلا با این روش تمیز شده است یا خیر. چرا که اگر در مرتبه ی قبلی خودرو با این روش تمیز شده باشد، در حال حاضر پوشش واکس محافظ هنوز روی بدنه وجود دارد و با توجه به کاهش چسبندگی آلودگی ها دستمال کمتری مصرف می شود. بصورت میانگین می شود گفت برای یک خودروی سایز متوسط سه عدد دستمال مایکروفایبر با کیفیت در ابعاد سی در سی سانتی متر کافی است. هرچقدر خودرو کثیف تر باشد این تعداد بیشتر می شود.

 

آیا دستمال های مورد استفاده یکبار مصرف می باشند؟

 

خیر این دستمالها را می توانید پس از اتمام کار با آب سرد بشویید هم بصورت دستی هم با ماشین لباسشویی. از این دستمالهای می توانید به دفعات استفاده نمایید.

نکته : برای شستشوی این دستمالها از نرم کننده استفاده نکنید چرا که ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد کند

 

آیا این محصولات دارای خاصیت لایه برداری و پولیش هستند؟

خیر این مواد فاقد هرگونه پولیش و لایه بردار می باشند چرا که در صورت داشتن این خاصیت، کاربر می بایست مهارت و تخصص پولیش کاری را دارا باشد.


جهت استفاده از این محصول، آیا باید کل ماشین را اسپری کرد سپس دستمال کشید؟

یکی از ویژگی های اصلی این محصول صرفه جویی در مصرف مواد می باشد و همچنین قدرت بالا در نفوذ به آلودگی ها. به همین خاطر بهترین شرایط استفاده از این محصول بصورت موضعی می باشد. چیزی شبیه به پاک کردن شیشه. یعنی این محصول در سطحی به مساحت حدودا نیم متر مربع اسپری شود و با یک دستمال تمیزمی گردد، بلافاصله با دستمال  تمیز دیگری، سطح مورد نظر پرداخت گردد تا شفافیت و براقیت با پرداخت شدن واکس نانو، حاصل شود. در این روش با حدودا پنجاه سی سی از این محصول یک خودرو تمیز می شود.